Thursday 4 February 2010

Stormreaders Sarawak

Assalamu'alaikum wrh & Salam Stormreaders.

Kami mengalu-alukan kedatangan pemegang kad Stormreaders yang pertama dari Malaysia Timur dalam kumpulan kami Jalinanstormreaders iaitu Saudara Hamzah A.Beeran dari bandar Sibu Sarawak.


Setelah beberapa kali kami berusaha menyakinkan sahabat-sahabat dari Malaysia Timur dengan kebaikan dan manfaat yang akan diperolehi dengan menyertai jaringan Stormreaders Network Sdn Bhd, kini kami telah mempunyai wakil dari Sibu Sarawak.

Sarawak merupakan negeri yang paling luas dalam Malaysia, maka sudah tentu amat memerlukan 'duta-duta' Stormreaders dalam setiap bahagian (daerah) negeri Sarawak bagi meluaskan jaringan perniagaan ini.

Selain bahagian Sibu, bahgian Sarikei juga telah mempunyai 'duta' Stormreaders, iaitu rakan kami Saudara Syukri Mansor.

Sepanjang mengenali mereka berdua dalam beberapa tahun yang lepas, mereka berdua merupakan da'ie yang optimis dan bersemangat dalam aktiviti dan gerak kerja keagamaan.

Harapan kami, semoga dengan perkembangan jaringan Stormreaders Network Sdn Bhd di Sarawak akan dapat memupuk minat membaca buku-buku agama di kalangan masyarakat Sarawak, seterusnya melahirkan generasi baru masyarakat Sarawak yang akan membawa perubahan yang lebih baik kepada masyarakat Sarawak.

Bagi sahabat-sahabat dari Sibu dan Sarikei yang berminat untuk bersama menyertai jaringan Stormreaders boleh lah menghubungi Saudara Hamzah A.Beeran di talian 0198291811.
Manakala Saudara Syukri Mansor pula dapat dihubungi di talian 0138166996.

JazakumuLlah khoiral jaza'. Ikhlaskan niat semoga sedikit usaha kita ini akan menjadi pelaburan yang diterima Allah Swt serta menguntungkan kita dunia & akhirat.

link e-store: http://www.stormreaders.net/nailan
link blog: http://naelan.blogspot.com/
link blog kumpulan: http://www.jalinanstormreaders.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment